|
STRZEŻ SIĘ PARTACZA
|
|
25.08.2010, 14:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.08.2010 14:34 przez radzion.)
|
|||
|
|||
|
Wszyscy fachowcy wyjechali do Anglii. Ci, co zostali mają grafik tak napięty, że trzeba czekać nawet pół roku. Pozostają nam partacze. Jak się przed nimi bronić? "Strzeż się goryla" - śpiewał kiedyś Zespół Reprezentacyjny (Jarosław Gugała, Filip Łobodziński i koledzy). Czy dzisiaj zaśpiewaliby "Strzeż się fachowca"? Być może. Bo to, co wyprawiają niektórzy z nich, ośmieleni koniunkturą na łatwy i szybki zarobek, przechodzi ludzkie pojęcie.
Wszyscy za granicą... - Rok temu zabrałem się za remont kuchni, łazienki i balkonu. Miesiąc szukałem wykonawcy, bo ten, który umówił się ze mną w styczniu w maju wyjechał do Dublina. Jak już znalazłem gościa z ogłoszenia, tak mi spaprał kuchnię, że nie wiem teraz, w co ręce włożyć. Od tygodnia nie odpowiada na e-maile, bo wyjechał do Anglii oczywiście. Pomóżcie, bo zupełnie nie znam się na pracach remontowych! - pisze zrozpaczony internauta o nicku "Zielony". Opis zniszczeń, jakie dokonał "fachowiec": tynk mozaikowy położony bez podkładu, zaczął odpadać po czterech miesiącach. - Poza tym położył go nierówno. W niektórych miejscach dał grubo, w innych prześwituje "stary" kolor ściany. Przez to zabrakło mu materiału i teraz jedna czwarta ściany świeci bolesną pustką - pisze "Zielony". Płytki kładzione na ścianę wytrzymały dłużej: zaczęły odpadać dopiero po roku. - A sufit, pomalowany farbą nie nadającą się do sufitów, wygląda jakby miał za chwilę wybuchnąć - wszędzie porobiły się pęcherzyki. Dramatyczny post kończy się wezwaniem: - Wskażcie mi jakiegoś solidnego majstra, który za nieduże pieniądze poprawi wszystkie usterki. Cena nie gra roli. Pomocy!!! Skąd ten dramatyczny ton? Tłumaczyć nie trzeba. Nie dość, że w budowlance mamy boom (dziesięć razy więcej pracy dla każdego, kto w tym siedzi - począwszy od murarza, poprzez tynkarza, malarza, itp.), to jeszcze ci, którzy stanowili prawdziwą ekstraklasę w tym